Merida Reacto KOM
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this is a sweet bike!
Ciao Micky, volevo fare esattamente ciò che hai fatto e riverniciarla con i colori del modello KOM. Questo telaio ha una linea fantastica.
Mi potresti dare qualche informazione su come è stato verniciato? Se prima è stato carteggiato o sabbiato?
Inoltre per avere quel peso il tuo è il modello di telaio CF3 o CF5?
Complimenti per il mezzo
Mi potresti dare qualche informazione su come è stato verniciato? Se prima è stato carteggiato o sabbiato?
Inoltre per avere quel peso il tuo è il modello di telaio CF3 o CF5?
Complimenti per il mezzo
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Grazie per i complimenti.
Il telaio è stato carteggiato perchè era il modello Team con verniciatura solo in certi punti (tipo sotto l'obliquo).
Onestamente non ho idea di cosa sia CF3/CF5...?
Il telaio è stato carteggiato perchè era il modello Team con verniciatura solo in certi punti (tipo sotto l'obliquo).
Onestamente non ho idea di cosa sia CF3/CF5...?
micky wrote:Grazie per i complimenti.
Il telaio è stato carteggiato perchè era il modello Team con verniciatura solo in certi punti (tipo sotto l'obliquo).
Onestamente non ho idea di cosa sia CF3/CF5...?
Ti disturbo ancora , non riesco a capire che freni monti? Sono KCNC?
VDBZ wrote:micky wrote:Grazie per i complimenti.
Il telaio è stato carteggiato perchè era il modello Team con verniciatura solo in certi punti (tipo sotto l'obliquo).
Onestamente non ho idea di cosa sia CF3/CF5...?
Ti disturbo ancora , non riesco a capire che freni monti? Sono KCNC?
EEbrakes
a67b wrote:Compliments!!
What is this stem and bar?
Grazie in anticipo e complimenti!!
Uno something stem (forgot the name but you surely get it) and the usual Deda Newton shallow.
Bottle cages?
@Wilier, Btp
@mike, the picture is almost 1 year old and a mate pointed it out as well (I though it was only from standard 3 onward and never checked). Thanks anyway for the heads up.
@vlastrada, I bought this one because my old bike broke in a stupid crash and I did have a tight budget at the time.
I wanted something with internal cables routing (I already had the di2 sitting at home), a geometry that suits me and if possible, something less common than the usual bikes you see around.
Pleased with result although struggling to accept the weight but glad to hear you guys like it.
I might as well add a full components list later on.
@mike, the picture is almost 1 year old and a mate pointed it out as well (I though it was only from standard 3 onward and never checked). Thanks anyway for the heads up.
@vlastrada, I bought this one because my old bike broke in a stupid crash and I did have a tight budget at the time.
I wanted something with internal cables routing (I already had the di2 sitting at home), a geometry that suits me and if possible, something less common than the usual bikes you see around.
Pleased with result although struggling to accept the weight but glad to hear you guys like it.
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What is wrong with weight? Too heavy or too light
Being WW, embarassingly heavy but yeah if you happen to see the rider the bike wouldn't be such a problem.
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Depends on the wheels; with training wheels I have to keep the rear brake pads a bit wider than what I would normally use, otherwise with LW no problems as they are uberly stiff.